24 november, 2006

"Jag är desperat!"

Satt på bussen hem efter att ha shoppat och tagit en snabb fika med en kompis. Bakom mig sitter det tre tjejer och diskuterar.

Den ena av tjejerna utbrister "Jag är desperat" Jag själv tänker, vem är inte det? Diskussionen går vidare och samma tjej säger "Jag vet inte alls hur jag skall göra". I samma ögonblick tänker jag tanken, men ta mig då, jag sitter ju här framför! Dom pratar vidare med varandra och en av dom plingar och ska kliva av bussen. Det är den "desperata" tjejen. Innan hon kliver av bussen säger hon till sina kompisar "Jo, jag går på den där träningen i alla fall". Vad då träningen? Hon var ju desperat ute efter någon!

Snacka om att man kan missförstå folk när man bara sitter och dagdrömmer och har tråkigt. Jag tog upp min mobiltelefon och började lyssna på musik istället för resenärer på bussen.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev...

haha ja dagdrömma kan ju vara lite farligt de :P

///XeroZ

15:22  

Skicka en kommentar

<< Startsidan